Taxe înscriere

Până la 21.03.2025
  • Medici (Primari, Specialiști): 500 RON
  • Rezidenți: 150 RON
  • Farmaciști, nutriționiști, dieteticieni, terapeuți, alte specialități: 200 RON
  • Asistenți Medicali și Studenți la medicină: 100 RON
Până la 30.03.2025
  • Medici (Primari, Specialiști): 600 RON
  • Rezidenți: 250 RON
  • Farmaciști, nutriționiști, dieteticieni, terapeuți, alte specialități: 300 RON
  • Asistenți Medicali și Studenți la medicină: 200 RON
Până la 11.04.2025
  • Medici (Primari, Specialiști): 700 RON
  • Rezidenți: 350 RON
  • Farmaciști, nutriționiști, dieteticieni, terapeuți, alte specialități: 400 RON
  • Asistenți Medicali și Studenți la medicină: 300 RON
Taxele de participare includ TVA 19%;
PARTICIPANȚII ÎNSCRIȘI ÎNCEPÂND CU DATA DE 31.03.2025 PRECUM ȘI CEI CARE VOR ACHITA TAXA DE PARTICIPARE PE LOC LA ÎNREGISTRARE, VOR PRIMI MATERIALELE DE EVENIMENT ÎN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL. (VALABIL PENTRU PARTICIPANȚII PREZENȚI FIZIC)
Taxele includ
  • Accesul FIZIC/ONLINE la sesiunile plenare și sesiunile de comunicări orale;
  • Accesul FIZIC la sesiunile plenare, sesiunile de comunicări orale și sesiunile de networking;
  • Accesul FIZIC în zona expozițională a evenimentului (zona de stand-uri ale partenerilor);
  • Geanta cu materialele evenimentului pentru cei prezenți FIZIC;
  • E-book: volumul de rezumate în format electronic disponibil pe site-ul evenimentului;
  • Programul final al evenimentului;
  • Accesul la pauzele de revigorare (pauzele de cafea și pauzele de gustări);
  • Oportunitate de Networking de elită;
  • Certificat de participare în format electronic cu credite EMC din partea Colegiului Medicilor din România, emis în termen de maxim 30 de zile calendaristice după ȋncheierea lucrărilor evenimentului, transmis prin e-mail pentru toți participanții;
  • Certificat de participare în format electronic fără credite EMC, emis în termen de maxim 30 de zile calendaristice după ȋncheierea lucrărilor evenimentului, transmis prin e-mail pentru toți participanții;
  • Diverse materiale promoționale de la partenerii evenimentului pentru cei prezenți FIZIC;
  • Accesul post-eveniment, online, la sesiunile principale înregistrate.
De reținut
  • data limită pentru înregistarea timpurie (early bird) este: 21.03.2025 (23:59 EET);
  • înregistarea normală (regular): începând cu data de: 22.03.2025 până la data de 30.03.2025 (23:59 EET);
  • înregistarea târzie (late): începând cu data de: 31.03.2025.
  • Participanții care se înregistrează pentru Participarea Fizică după data de 31.03.2025 precum și cei care vor dori să achite taxa de înregistrare pe loc la Secretariatul evenimentului, vor primi materialele de eveniment în limita stocului disponibil.
  • Accesul tuturor participanților prezenți FIZIC se va face în baza ecusonului de participant;
  • În cazul în care un participant nu prezintă ecusonul de participant, organizatorii au dreptul de a-i restricționa accesul la eveniment;
  • Participanții își vor alege locurile în funcție de criteriul „primul venit, primul servit”. Prin urmare, vă recomandăm să planificați o sosire din timp în sala/sălile evenimentului.
Metoda de plată

Plata în RON se va face prin transfer bancar către:
CONSULTING PARTENER S.R.L.
C.I.F.: RO 17399900
Nr. Registrul Comerțului: J 22/ 832 / 2005

  • RON IBAN: RO79 RNCB 0175 0335 9784 0002, BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ
  • RON IBAN: RO45 BTRL RONC RT0P C622 8701, BANCA TRANSILVANIA
  • RON IBAN: RO15 INGB 0000 9999 0526 2309, BANCA ING

 

Plata în EURO se va face prin transfer bancar către:
S.C. CONSULTING PARTENER S.R.L.
C.I.F.: RO 17399900
Nr. Registrul Comerțului: J 22/ 832 / 2005

  • EUR IBAN: RO89 BTRL EURC RT0P C622 8701, deschis la TRANSILVANIA BANK
  • SWIFT CODE: BTRLRO22
  • Vă rugăm să specificați numele și prenumele participantului pentru care plătiți precum și numele
    evenimentului (ex.: Nume, Prenume, Taxa de participare la CNN “BP&ATM” 2025);
  • Dupa efectuarea platii va rugam sa ne transmiteti o copie a ordinului de plata prin e-mail la
    adresa: office@dimas.com.ro
  • Valoarea Taxei de Participare este cea din momentul plății, conform valorii taxelor de
    înregistrarre;
  • Pentru participanții care se înregistrează și plătesc Taxa de Participare după data de 31 MARTIE
    2025 nu putem garanta toate materialele CNN “BP&ATM” 2025.

Anulare participare

  • Toate solicitările de anulare a înregistrării la sesiunile științifice ale CNN “BP&ATM” 2025,
    trebuie trimise electronic la adresa de e-mail: office@dimas.com.ro cu subiectul: ANULARE
    INREGISTRARE CNN “BP&ATM” 2025;
  • Anulările primite până pe data de 25 MARTIE 2025 (23:59 EET) – rambursare integrală;
  • Anulările primite în perioada 26 MARTIE 2025 – 30 MARTIE 2025 (23:59 EET) – 50%
    vor fi rambursate;
  • Anulările primite începând cu data de 31 MARTIE 2025 – nu se va face rambursare.